Luottamusmies täydennysvaalit peruskunnissa

ILMOITUS SUPERIN LUOTTAMUSMIES TÄYDENNYSVAALEISTA RAISION KAUPUNGISSA

Kunnassa on avoinna pääluottamusmiehen paikka. Pääluottamusmiehille valitaan myös varapääluottamusmies. Lisäksi kuntaan valitaan luottamusmiestä.

Vaalikelpoisuus ja äänioikeus

Vaalikelpoisia ja äänioikeutettuja ovat ne SuPerin varsinaiset jäsenet, jotka ovat vaalien alkaessa kyseisen kunnan palveluksessa.

Vaalikelpoisuus ja äänioikeus perustuvat jäsenrekisterissä oleviin jäsentietoihin. Jäsen on aina itse vastuussa jäsentietojensa oikeellisuudesta.

TÄYDENNYSVaalien ehdokasasettelu käynnistyy 28.12.2023 ja päättyy 11.01.2024.

Pääluottamusmiesehdokkaaksi asetutaan ehdokasasiakirjalla, joka toimitetaan joko kirjallisesti ammattiosaston puheenjohtajalle tai skannattuna sähköisesti ammattiosaston sähköpostiin super604@superliitto.fi.

Ehdokasasiakirja on löydettävissä: www.superliitto.fi/luottamusmiesvaalit

Ehdolle asetutaan pääluottamusmieheksi. Ehdolle ei voi asettua pelkästään varapääluottamusmieheksi.

Äänestysaika ilmoitetaan lähempänä ajankohtaa.

Äänioikeutetut saavat äänestyslinkin sähköpostiinsa.

Luottamusmieheksi ilmoittaudutaan omalle ammattiosastolle.

Ilmoittautumislomake löytyy: www.superliitto.fi/luottamusmiesvaalit

Huom! Myös muissa kunnissa on tarvetta luottamusmiehille, olisitko sinä seuraava? Jos vastasit kyllä, ole yhteydessä ammattiosaston puheenjohtajaan Johanna Jantuseen super604@superliitto.fi

Lisätietoja saa super604@superliitto.fi tai osoitteesta www.superliitto.fi/luottamusmiesvaalit.